loading...
راهنما و مقالات خرید و فروش لوازم نو و دست دوم
ali بازدید : 87 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

بعد از همه اینها شما نیاز به مشتریان جدید دارید چون بدون آنها تجارت شما شکست خواهد خورد.خبر خوب این است که اصول نوشتن یک تبلیغات مناسب به صورت عملی ، در همه ابزارهای تبلیغاتی قابل استفاده است.این شامل موارد زیر است اما محدود به آن نیست:

  • بروشور
  • ایمیل
  • آگهی های روزنامه و مجلات
  • نیازمندیها آنلاین
  • پست کارت
  • وب سایت ها ، آنهایی که بخشی به نام ارسال آگهی رایگان دارند
  • و غیره

برای ساخت یک آگهی یا یک کمپین تبلیغاتی که واقعا به درستی کار کند نیاز است مقداری زمان برای صحیح و خطا کردن صرف شود اما با دنبال کردن این 11 نکته امتحان شده و صحیح می توانید به نتایجی که امیدوار هستید ، دست پیدا کنید.

  • چه چیزی باعث می شود که در یک رقابت دیده شوید؟

 

مردم با تبلیغات و آگهی های زیادی از شرکت ها و تولید کنندگان زیادی همیشه در تماس هستند.خوب چه چیزی باعث می شود که مشتریان بالقوه شما ، محصول یا  شرکت شما را خریداری کنند به جای اینکه به سراغ رقیب شما بروند؟

این همان چیزی است که شما باید بفهمید و در تبلیغات تان بر روی آن تمرکز کنید.

به مشتریان بالقوه خود نشان دهد که چرا محصول و شرکت شما باید انتخاب اول آنها باشد و چرا آنها نباید درباره رقبای شما حتی فکر کنند. این شانس خوبی که شما دارید ولی آنها ندارند.

مسئله ای که من در اینجا درباره آن دارم صحبت می کنم در حالت عادی به یکی ار دایره های بازاریابی به نام "پیشنهاد فروش ویژه" اشاره دارد. پیشنهاد فروش ویژه تعریف می شود:

  • هر آگهی باید برای مشتریان یک پیشنهاد داشته باشد نه فقط کلمات ، معرفی محصول ، یا از این تبلیغات هایی که بر روی شیشه های می نویسند. هر آگهی باید به هر خواننده بگوید :"این محصول را بخرید ، به خاطر این مزایای خاصی که دارد"
  • پیشنهاد باید طوری باشد که رقبای شما نتوانند بدهند یا تا الان نداده باشند.پیشنهاد باید جدید باشد حتی در برند یا در منطقه ای که شما قصد تبلیغ در آن را دارید ، تا الان انجام نشده باشد.
  • پیشنهاد شما باید اینقدر قوی باشد که کوه را جا به جا کند ، مشتریان جدید را همراه با مشتریان بالقوه شما جذب کند.

بیان چند مثال خوب از محصولات با پیشنهاد ویژه در ویکی پدیا:

  • هد اند شولدر: "شما را از دست داندروف خلاص می کند."
  • آناسین:"سریع ، سریع ، بطور باورنکردنی سریع در تسکین درد شما است."
  • ایرلاین جنوب غرب:"ما ایرلاین قانعی هستیم."

چه چیزی شما را متفاوت می کند؟درجه یک؟شما چه چیزی دارید که بقیه ندارند؟این چیزی است که شما دنبال آن می گردید.

برای مثال، شرکت بازاریابی من در حال شروع کار با یک وکیل مهاجرت است و ما الان چندین چیز می ببینم که می تواند باعث شود او در این رقابت بیشتر دیده شود. برای مثال او به عنوان یک وکیل مهاجرت ، خودش یک مهاجر است.او همچنین در حال همکاری با یک مجله آنلاین است تا به کسانیکه از طریق ویزای تحصیلی می خواهند مهاجرت کنند ، کمک کند. او دارای شخصیتی شاد و خونگرم است.اگر چه او خدماتی بیشتر از رقبای خود ارائه نمی دهند ، اما او یک روش های خاصی برای هدایت کسب و کارها دارد که افراد کمی این خدمات را ارائه می دهند. ما می خواهیم از همه این موارد در زمانیکه در حال طراحی پیشنهاد ویژه خود هستیم ، استفاده کنیم.

این را در ذهن خود داشته باشید که شما حتما نباید تنها کسی باشید که یک کاری انجام می دهد یا یک محصولی را که شامل پیشنهاد ویژه است ارسال می کند.این می تواند هر کاری که دیگران می کنند باشد اما در واقع هیچ کس در آن پیشرفتی نداشته است.

مقداری کاغذ و قلم با خودتان بیارید و با این مسئله کمی خودتان را سرگرم کنید و مطمئنا ایده های جالبی به ذهنتان در کنار این رقابت خواهد رسید.

  • استفاده از یک عنوان قوی:توجه آنها را جلب کنید.

 

توجه افراد را جمع کردن می تواند خیلی زیرکانه باشد.

افراد می توانند چیزها رو سریع اسکن کنند. آنها در تماس با تعداد زیادی از تبلیغات ها قرار می گیرند هر روزه که که خواندن همه آنها تقریبا نا ممکن است.به این دلیل است که چرا شما باید مطمئن شوید که تبلیغات شما توجه آنها را جلب و نگه می دارد. شما باید این کار را باید با یک عنوان تاثیر گذار انجام دهید.

مرد بزرگ آگهی های تجاری در تاریخ ، دیوید اوگیلی می گوید:" به طور متوسط ، همه افراد عنوان آگهی را 5 برابر بیشتر از متن توضیحات می خوانند".هنگامیکه شما در حال نوشتن عنوان خودتان هستید.شما 80% درصد هزینه خود را برای آن خرج کرده اید.

سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که "شما سعی دارید تا چه کسی را جذب کنید؟چه چیزی باعث جلب توجه او خواهد شد؟"

دیروز، من یک ایمیل از خبرنامه یک سایت استخدام با این عنوان دریافت کردم"آیا شما اوباما را استخدام می کنید".به عنوان یک مدیر که علاقه به استخدام کردن استعدادهای جدید دارم ، این عنوان نظر من را جلب کرد.من را به سایت خودشان کشید و من کل مقاله را خواندم و درباره فرآیند ویژه شان یاد گرفتم. در نتیجه من یک تقاضا برای یک تماس فروش برای هفته آینده دادم.

همه اینها از یک عنوان تاثیر گذار می آید. من نامه های فروشی نوشتم که به خاطر عنوان قدرتمند آن ، جواب فوق العاده ای دریافت کردم.دریک مورد ، من به یک کمپانی توانستم کمک کنم تا بیش یک میلیارد تومن قرارداد را تنها با یک قرارداد ساده امضاء کند.در یک مورد دیگر ، من به ازای هر 200 نامه یک قرار فروش بدست می آورد – برای سرویسی که هزینه آن از 100 میلیون به بالا بود.

برای یک مورد دیگر ، من یکسری تبلیغات های چاپی را به یک لیست محدود ، از بالا به پایین شامل 134 نفر ارسال کردم  که نتیجه آن تنظیم 9 قرار ملاقات فروش برای اولین نامه شد. عنوان های عالی در شکل های مختلف قرار می گیرند.

اوگیلی یکدفعه گفته است که او یک آگهی را در 3 ساعت می نویسد و سپس سه هفته طول می کشد تا عنوان آن را بنویسد.

بعضی از عنوان ها قابل توجه هستند ، مانند ارائه خدمات یا محصول جدید ، بعضی ها دارای مزایای خوبی هستند ، خیلی ها خاص هستند ، بر خلاف حالت عادی ، در حقیقت بعضی از افراد زاویه منفی استفاده می کنند. – مانند استفاده از "کاهش هزینه" بر خلاف " افزایش سود".

 

  • به آنها پیشنهادی بدهید که نتوانند رد کنند.

 

مشتریان عاشق خرید ارزان هستند.خوب به آنها یکی از محصولات خوبتان را پیشنهاد بدهید که  آنها بارها و بارها پیش شما برگردند. چه شما در حال دادن پیشنهاد یک مبلغ باورنکردنی باشد ، یا یک دوره استفاده رایگان ، حمل رایگان ، ادامه دادن این راه و ارائه پیشنهاد های خوب بیشتر به شما کمک می کند تا موفق تر باشید.

هنگامی که در حال دادن یک پیشنهاد باور نکردنی هستید ، مطمئن شوید که آن را با افتخار تبلیغ می کنید.  هنگامیکه افراد ببینند که شما یک محصول عالی را دارید که به آنها پیشنهاد می دهید ، آنها به سختی می توانند در برابر آن مقاومت کنند.

تعیین کنید چه مقدار شما می توانید برای معرفی محصول یا خدمات خود هزینه کنید.درباره ارزش زمانی مشتریانتان ، مقدار سودی که مشتری در طول زمان برای شرکت شما خواهد داشت ، فکر کنید.

یک مشتری که من باهاش کار می کردم  ابتدا دو دل بود تا یک میلیون تومن از سودش برای معرفی دقیق خدمات خود به مشتریانش هزینه کند.او خیلی تعجب کرده بود فهمیده بود که ارزش زمانی مشتریان جدید 50 میلیون تومان است  - عددی بیش تر از 50 برابر سرمایه گذاری اولیه که به اشتباه به آن هزینه از دست رفته می گویند و او هر دفعه که این سرمایه گذاری جدید را برای مشتریان جدید انجام نمی داده 49 میلیون تومان از دست می داده است.

این یک مفهوم خیلی قوی است که می تواند باعث شکست یا پیشرفت تجارت شما بشود.

 

  • درباره مزایای آن صحبت کنید ، این محصول چه چیزی در داخلش برای آنها دارد.

 

توضیح مزایای محصولات یا خدمات خود مهم است، اما توضیح منافع برای مشتریان واقعا چیزی است همه این ها درباره آن است. بعد از همه اینها ، مردم بیشتر در مورد چیزی که از شما می گیرند تا کاری که شما انجام می دهید ، علاقه نشان می دهند.احساس ایجاد کنید.

این خیلی پیچیده نیست ، اینها کارهایی که شما برای پی بردن به آن باید انجام دهید:

 

  • فهرست کردن همه خدمات یا محصولات
  • برای هر مورد ، فهرست کنید هر چیزی که انجام می دهد
  • سپس برای هر مورد نتایجی که بدست می آید را فهرست کنید. - مزایا برای مشتریان

به عنوان مثال شما می گویید یک حسابدار مالیاتی هستید. یکی از مزایای خدمات شما این است که شما یک وب سایت دارید جایی که مشتریان می توانند وارد شوند و می توانند به اطلاعات مالیاتی خود در همه زمان دسترسی دارند.بزرگترین مزیت برای افراد صرفه جویی در زمان و راحتی برای مشتریان است.

  • اخبار خود را بگویید:ساخت رپورتاژ خبری

 

رپورتاژ خبری به معنی یک آگهی به تقلید از قالب مقاله است و یا می توان گفت آگهی که شبیه یک مقاله خبری است.

اینجا ما می خواهیم بگوییم چرا این مهم است. مردم هفت برابر بیشتر علاقه به خواندن یک مقاله خبری به نسبت یک تبلیغات را دارند.

مردم در طول روز با آگهی های عادی زیادی در تماس هستند. در واقع آنها انگیزه ای برای خواندن تبلیغات شما ندارند اگر شما پیشنهاد بیشتر از اون چیزی که افراد دیگر در حال پیشنهاد هستند ، ندهید. ساخت یک آگهی تاثیر گذار که توجه ها رو جلب کند و مقداری اطلاعات ارائه کند همیشه آسان نبوده است. اما یک رپورتاژ خبری می تواند این کار را انجام دهد به این عنوان که کلیک کن و بخوان. این نوع از تبلیغات خوانندگان را تشویق می کند تا به شرکت شما علاقمند شوند چون شامل اطلاعات بیشتری است.خوانندگان بیشتر مطالعه خواهند کرد وقتی بفهمند که مقاله تنها برای تبلیغ شرکت شما نیست و شما دارید به آنها کمک می کنید. برای مثال یک آگهی می تواند به آنها تعداد زیادی توصیه ، نکات و اطلاعات ارائه کند و اینکه کمپانی و محصولات شما چطور به آنها می تواند کمک کند.

بهترین مثالی که به ذهنم درباره این مورد می رسد یک آگهی است که در وال استریت ژورنال در بیش 60 پیش نوشته شده است.آگهی با این عنوان آمده است:" چه چیزی را افراد بایستی درباره سهام و اوراق قرضه بدانند" و شامل تقریبا 6540 کلمه بود.این آگهی در قالب رپورتاژ خبری ارائه شد و در یک روز 10000 پرس و جو ایجاد کرد.

 

  • ترس را از آنها دور کنید:پیشنهاد خود را ضمانت کنید.

 

مردم درباره هزینه پول هایشان نگران هستند. تعداد زیادی افراد کلاهبردار و محصولات کم کیفیت در بیرون وجود دارد.مردم  نگران هستند که آنها در حال دور ریختن پولی که به زحمت در آوردن هستند زمانیکه تعداد زیادی محصول و خدمات وجود دارد.

اگر مردم احساس کنند که آنها در حال از دست دادن پول خود هستند و از خریدشان پشیمان می شوند ، بعید است که محصول شما را خریداری کنند. اما اگر شما این نگرانی ها را بر طرف کنید ، به آنها انگیزه ای برای خرید و امتحان محصولات و خدماتتان دادید.

خوب این یک ایده خوب است که به آنها یک ضمانت بی قید و شرط بدهید. بذارید بدانند هیچ ریسکی وجود ندارد ، آنها با خرید محصول یا خدمات شما هیچ چیزی را از دست نداده اند ، یک انگیزه قوی برای خرید است.  این کار باعث کاهش ریسک می شود و بعضی از تعهد ها را بر دوش فروشنده قرار می دهد که به نام کاهش ریسک نامیده می شود.

اگر مشتریان بالقوه شما بدانند که می توانند پولشان را پس بگیرند اگر آنها راضی نباشند ، آنها کمتر نگران تلف شدن پولشان خواهند بود و بیشتر مشتاق هستند تا محصول شما را بخرند و امتحان کنند.

به علاوه ، افراد زیادی در حال حاضر احساس بهتری خواهند داشت اگر شرکت بخواهد از محصولات خود حمایت کند.این نشان می دهد که محصولات شما ارزشمند است و شما نگران پس گرفتن آن نیستید به خاطر ضمانت بی قید و شرطی که دارید.

تمام کمپانی های بزرگ از موضوع کاهش ریسک استفاده می کنند و دارای گارانتی بازگشت پول بر روی محصولاتشان در صورت عدم رضایت هستند.هفته گذشته من یک تلویزیون هوشمند از فروشگاه ایکس برای پدرم خریدم و اولین چیزی که به من گفته شد این بود ، که من می توانم آن در طی یک بازه ی زمانی خاص پس بفرستم. عاشقش شدم.

شرکت های دیگر هم ، همین کار را انجام می دهند.دو روز پیش من یک پیشنهاد همراه با اطلاعات فروش یک محصول 1 میلیون تومانی دریافت کردم. فروشنده از استراتژی کاهش ریسک برای معرفی محصول و ایجاد اطمینان از آن و خودش استفاده کرده بود. آنها پیشنهاد داده بودند در عوض دریافت 200 هزار تومان ، من محصول آنها را به مدت یک ماه به صورت رایگان تست کنم که پیشنهاد ارزشمندی بود و در صورت عدم رضایت من می توانستم محصول را برگردانده و پول خود را پس بگیرم.

 

  • اقدامی انجام بدهند و از آنها بخواهید محصول شما را بخرند.

 

تنها به مشتریان بالقوه خود نگویید درباره اینکه شرکت شما چه پیشنهادی برای آنها دارد.آنها را تشویق کنید تا یک کاری انجام بدهند .به آنها به صورت مستقیم بگویید بر روی آگهی شما کلیک کنند ، محصول شما را سفارش بدهند یا برای خدمات شما هزینه پرداخت کنند.

برای مثال بخش اقدام به انجام کار شما می تواند افراد را برای زدن ایمیل برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر تشویق کند ، یا یک فرمی را برای اینکه بیشتر با محصولات شما آشنا شوند پر کنند ، یا به خبرنامه هفتگی یا ماهانه شما ملحق شوند یا محصول یا خدمات شما را خریداری کنند. همچننین می تواند کابران را برای کلیک بر روی آگهی راهنمایی کند و آنها وارد وب سایت شما شوند به جای اینکه فقط به تبلیغات شما نگاه کنند.

شما نیاز دارید تا از کلمات هیجان انگیز و ادبیات متقاعد کننده برای ایجاد فشار اضافی ، استفاده کنید.

 

  • کاری کنید به نظر فوری بیاید ، به آنها دلیلی بدهید که همین الان خرید کنند.

 

شما تنها نمی خواهید که افراد با شرکت شما از طریق تبلیغات آشنا شوند، شما می خواهید افراد حرکت کنند و در مورد پیشنهادی که دادید الان یک کاری کنند.

وقتی افراد یک آگهی را می بینند و فکر می کنند که بعدا محصولات این شرکت را امتحان خواهند کرد و این در واقع به این معنی که آنها این کار را انجام می دهند.اما بیشتر افراد به زندگی خود ادامه می دهند و همه چیز درباره آگهی را فراموش می کنند  و محصولی که ممکن بود به آن علاقه داشته باشند.باید شما از افراد بخواهید الان یک کاری بکنند به جای اینکه در آینده انجام بدهند. شما می توانید این فوری بودن را به روشهای گوناگونی ایجاد کنید.

برای مثال شما می توانید این را باگذاشتن محدودیت زمانی انجام دهید.اگر افراد ببینند که آنها مقدار اندکی زمان برای خرید دارند مانند چند ساعت یا روز برای یک معامله فراموش نشدنی که همین حالا برای آن هیجان زده هستند ، آنها انگیزه بیشتری دارند تا الان به جای بعدا کاری انجام دهند. بیشتر افراد فکر می کنند که چنین پیشنهادی بعدا به آنها داده خواهد شد ، اما اگر بدانند این پیشنهاد دوباره تکرار نمی شود بیشتر انگیزه دارند تا الان معامله کنند.

این تنها راه برای ایجاد حس فوری بودن نیست. شما می توانید با شروع فصل ها یا رویدادی وقتی که محصولات شما آماده می شود بخواهید که افراد الان بخرند.

بدون توجه به اینکه شما چه چیزی را برای انجام انتخاب می کنید، مهم است که به مشتریان بالقوه اجازه بدهید که بدانند که حالا زمانی است که آنها باید حرکتی بکنند.

 

  • استفاده از توصیه ها

 

یکی از مهم ترین بخش های ساختن یک آگهی تاثیر گذار ، ساختن یک رابطه اعتماد و ایجاد علاقه در مورد شرکتتان است.

به یاد داشته باشید افراد این روزها مشغولیات زیادی دارند ، مخصوصا زمانیکه آنلاین هستند.این مهم است در تجارتتان یک رابطه اعتماد ایجاد کنید و آنها می فهمند محصولات و خدمات شما بهترین انتخابی است که آنها  می توانند بگیرند.شما می توانید این کار را با رضایت افرادی که در گذشته تصمیم به خرید یا همکاری با شما کردند ، نشان دهید.

امروز افراد زیادی بر روی بررسی های آنلاین تکیه می کنند هنگامیکه می خواهند از خدمات و محصولات شرکت های جدید را خریداری کنند. افراد به مصرف کنندگان دیگر اعتما دارند و می خواهند بدانند که آنها درباره محصولات شما چه می گویند.شما نمی توانید افراد مجبور به نگاه کردن به بررسی محصولات خود بکنید ، اما شما می توانید این فرصت را به آنها بدهید به درستی درباره شما فکر کنند با اضافه کردن چند توصیه از مشتریان فعلیتان که از استفاده  یا چیزی که شما پیشنهاد دادید راضی هستند. دیدن اینکه مصرف کنندگان دیگر، کسانیکه مثل شما هستند از استفاده محصولات شما خوشحال هستند می تواند مشتریان بالقوه شما را تشویق به خرید و امتحان کند.

 

  • استقاده از تصاویر جذاب

 

یک متن ساده بر روی یک پس زمینه ساده می تواند خسته کننده باشد.افراد همیشه علاقه ای به خواندن هر چیزی که در آگهی یا مقاله نوشته شده است ندارند.

شما می توانید با اضافه کردن یک تصویر گرافیکی هیجان انگیز در تبلیغات تان باعث علاقه در مشتریانتان شوید.

برای مثال شما می توانید تصویر محصولی را که می خواهید پیشنهاد بدهید ارسال کنید و یا  شما می توانید چیزی را ارسال کنید که توجه دیگران را جلب کند.شما می توانید یک تصویر از خودتان ، یا شما می توانید به دنبال حق امتیاز رایگان یا تصاویر آنلاین بدون هزینه باشید. بدون در نظر گرفتن مطالب گفته شده ، اضافه کردن یک تصویر می تواند توجه و علاقه بیشتری به شرکت شما جلب کند.

 

  • تکمیل اطلاعات تماس

 

شما باور نمی کنید که من چند دفعه تبلیغاتی را دیدم که بعضی اوقات در آگهی های مجلات گران قیمت ، پوستر یا بیلبوردها و غیره بدون اینکه اطلاعات تماس شرکت را ذکر کرده باشند. این اشتباه را نکنید. شما دارید به آنها می گویید چه محصولی برای فروش دارید و الان باید به آنها بگویید از کجا آن را بخرند.چیز دیگری وقت تلف کردن است. شما باید از تبلیغاتتان برای لینک افراد به وب سایت برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به عنوان بخشی از اطلاعات تماس استفاده کنید.این کار به چند دلیل ضروری است.

یک اینکه از سایت شما بازدید کنند  و تحت تاثیر قرار بگیرند و شانس بهتری دارید تا آنها تبدیل به مشتریان واقعی شما بشوند.

دوما شما می توانید دنبال کنید و ببینید که آگهی شما چگونه عمل می کند و چه راهنمایی های در سایت تولید می شود و این ایده را می دهد که کمپین شما چه مقدار خوب دارد عمل می کند. خوب اگر شما به نتیجه مطلوبتان نرسیدید ، شما می دانید که کجا باید تغییرات ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید ، شما هر زمان که مشتریان به شما نیاز دارند باید در دسترس باشید. ساختن یک آگهی تاثیر گذار یک کار عالی است ، اما تبلیغات شما نباید شما را گمراه کند اگر شما نمی توانید مشتریان خود را خوشحال کنید. با این حال شما باید تمرکز کنید بر روی تامین همه چیزهایی که مشتریانتان احتیاج دارد با بهترین تجربه ای که شما می توانید برای آنها فراهم کنید.

اگر بیشتر آن چیزی که آنها فکر می کنند بدست بیاورند ، شما دیگر نیاز نیست نگران باشید ، که کسی ناامید می شود.سپس شما خواهید دید مشتریانتان بارها و بارها باز خواهند گشت و آنها خیلی علاقه مند هستند تا در مورد شما به دوستانشان خبر بدهند.

 

کاری کنید که دیده شوید

 

این 11 توصیه برای ایجاد کردن یک آگهی تاثیر گذار می تواند یه شما کمک کند تا پیشرفت کنید و در بالای همه رقبایتان قرار بگیرید. شما می توانید آگهی هایی بنویسید که چشم هر ببینده ای را بگیرد که باعث می شود افراد از پیشنهاد شما هیجان زده شوند.این کار نرخ گفتگو شما برای بدست آورن مشتریان واقعی بهبود می بخشد.

تبلیغات مهم است و یک تبلیغ خوب چیزی است که به شرکت شما کمک می کند تا موفق شود.

منبع:11 نکته درباره نوشتن یک آگهی تاثیر گذار

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 4,916